Asker olmamasına rağmen "askerim indirim yap" deyip ürünü aldıktan sonra da çevresine "bak kerizden nasıl ucuza aldım" diyenler yüzünden çok da sıradışı bir durum olarak gelmiyor bu.
Bunun gibi onlarca var :
- Bir daha hiç işi düşmeyecek olmasına rağmen "sana daha çok müşteri getireceğim" diyenler
- Çocuğum hasta diye para toplayıp paranın tek kuruşunu çocuğuna harcamayanlar
- Ben memurum/polisim bana ucuza ver senin devlette işini çözerim diyenler

Bunun gibi birsürü örnek var. İçimizdeki çürük yumurtalar bitmeden milletin ön yargılı yaklaşması normal.
Belki o kişiyi daha önce aynı yöntemle tuzağa düşürmüş olabilirler. Hayır kurumunun adresini verip malları kurumun önünde farklı kamyona yükleyip götürmüş olabilirler.

Bu tür olaylar olduğu için adam kesinlikle haksız diyemiyorum.