hocam co location nedir?
Birde ziraatte acaba kalıcı emir girilebilir mi? örneğin bir emir giriyim 5 gün geçer olsun ?
yoksa günlük 8de mi girmek lazım
hocam internetiniz ne kadar hızlı olursa olsun eğer borsa istanbul sunucularına ne kadar uzaksanız fiziksel olarak o kadar dezavantajlısınız. sizin tıkladığınız butonun bilgisi biste gidene kadar kablolarla vakit geçiyor (ms seviyelerinde) bankalar ve bist buna co-location order yöntemi ile çözüm getirmişler. Direkt bankanın order sunucusu bist sunucularının yanında(bitişiğinde). Ancak co-location order koymak için temizinden yüz milyonlarca liralık işlem açmalısınız. Arayıp bankayı diyorsunuz şu hisseye ko-lokasyon işlem açmak istiyorum diye onlar ayarlıyorlar. Kalıcı emir konusunda bilgim yok. ben işin yazılım kısmındayım.