Ben öyle yaptım. Ablama hediye 13 aldım bu şekilde ödüyorum. Ablam mutlu ben mutlu sorun yok 😅 diğer türlü başka seçenek alışveriş kredisi seçeneği var hepsiburada da. Ama buda 3 taksit yapıyor. Siz 3 taksitte olur demişsiniz. Ona da bakabilirsiniz. Ama ödemem az olsun cebimdeki kur da kısmi olarak cebimde kalsın. İlk dediğim daha uygun gibi gözüküyor.
Apple dan MacBook alirkende 3 taksit le yapmışlardı telefondada varsa öyle yaparım