saikidon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nakit para var aslında ama dolar olarak var bu dediğiniz şekil daha mantıklı sanki
Ben öyle yaptım. Ablama hediye 13 aldım bu şekilde ödüyorum. Ablam mutlu ben mutlu sorun yok 😅 diğer türlü başka seçenek alışveriş kredisi seçeneği var hepsiburada da. Ama buda 3 taksit yapıyor. Siz 3 taksitte olur demişsiniz. Ona da bakabilirsiniz. Ama ödemem az olsun cebimdeki kur da kısmi olarak cebimde kalsın. İlk dediğim daha uygun gibi gözüküyor.