Turktelekom aboneliğimiz bitiyormuş zaten bitmesini bekliyorduk diğer odalarda çekmiyo ara sıra kesinti vs yavaşlama çok oluyor fibere geçmeyi planlıyoruz siz hangi firmayı ve modemi kullanıyorsunuz tavsiyeleriniz nedir?