Hocam aynı durumu ben de yaşadım kargo öncesi ödeme istedim pahalı bir üründü. Vermedi konu başlığına da yazmıştım. Kargo sonrası ürünü istedi sonrasında da - puan yedim yine hakkım yendiğini düşünüyorum sadece.