fatihemrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru ama daha öncesin de çalınan hesaplar vs durumları oldu. Bende bir kez burada dolandırıldım. Bu yuzden ödemeyi kargo sonrası teklif ettim hocam. Konu biraz da iletişimi tamamlamadan - puanı yemem
Peki karşı taraf size nasıl güvenecek ? telefon v.b teyit alarak bence adama parasını gönderin ürününüzü alın aksi durumda karşı tarafın haklılık payı daha fazla.