Merhaba Arkadaşlar,

Konu başlığından da anlaşılacağı üzere Uzak Masaüstüne Photoshop Kurulumu sağlasam sağlıklı bir çalışma gerçekleştirebilir miyim?

Ayrıca tavsiye edeceğiniz uzak masaüstü sunucularını rica edebilirim.

Keyifli forumlar dilerim.