sabah tavandan emir girenler emir giriş sırasına göre "eğer sıra gelirse" işleme alınırlar. mezela sen 500üncü sıradaysan ve bankof kafayı kırar önündeki 499 emri satış yaparak karşılarsa sıra sana gelmiş olur. bu tavan kilitleme olayı küçük yaıtırmcıdan ziyade büyüklerin fiyatları düzenlemelerine yarayan birşey. onlarca senedir borsadayım ben diyeyim iki sen de en fazla üç defa tavana yazdığım emir işleme girmiştir. onları da sabaha karşı girdiğimi hatırlıyorum, öylesine, eğlencesine, sırf ne olacak diye meraktan.... yoksa tavandan monbinlerce lotluk alım yapılabileceğine inanmıyorum.

ha şu olur... gün içinde tavan olursa ve gün içinde kağıt tavan bozarsa... evet emir işlem görür.