HAWK fab4 kullanıyorum fakat kız arkadaşıma PRIME aldık, ikiside kumaş modeli. PRIME çok daha yumuşak. Eğer kilonuz vs yoksa mutlaka PRIME alın, çünkü PRIME'da zamanla içeri doğru bir göçük oluşabilecek kadar yumuşak ve rahat bir yapı var.
Ben HAWK aldığım için biraz pişmanım taşa oturuyor gibiyim.
HAWK:
https://www.hawkchair.com/urun/fab-v4-oyuncu-koltugu
PRIME:
https://ofisel.com/alpha-fab1-kumas-...ab1&results=18
Teknik yapı olarak HAWK daha sağlam gözüküyor, daha dayanıklıda olacağı aşikar fakat iki koltuğu da denemiş biri olarak önceliğiniz rahatlıksa; hem daha uygun hem daha rahat PRIME'ı tavsiye ederim.
Hocam şuan nasıl bilmiyorum fakat 1 sene önce Alpha fab1 aldım ve 1 sene içinde kolçakların vidası gevşedi düzgün durmuyor üflesen hareket ediyor vidayı ne kadar sıkarsam sıkiyim tekrar gevşiyor
kolçak yukarı aşağı kaldırma mekanizmasında sorun oluştu biraz baskı yaptım mı kolçağa kendini bırakıyor ve kolçakların biri daha yükseğe diğeri daha alçağa yükseliyor + olarak kolçaklarının alttaki vidalanmış kısmı çıkmaya başladı
Koltuğu yükseltip indiren mekanizmaları yavaştan bozulmaya başladı 72 kiloyum ve oturunca yavaş yavaş kendini aşağı indirmeye başladı
koltuğu çok kısa bir süre içinde göçüyor sanki taşta oturuyorsunuz
bir süre kullandıktan sonra inanılmaz gıcırtı yapıyor malzemesi hiç sağlam değil
Koltuk geldiğinde yastığın içine sanki 5 gram sünger koyup bırakmışlardı bel yastığı yeterli değildi
omzumuzu koyduğumuz yerdeki tahtaları sürekli sırtımı rahatsız ediyor aynı şekil oturduğumuz kısmın yanlarınında tahtaları rahatsız ediyordu sanki hiç sünger koymamışlar tahtanın üzerine kumaşı koymuşlar gibi
bir süre kullanımdan sonra kolunuzu kolçakların üstüne koydunuz mu artık ağrı yapıyor.
Bunlar benim 1 sene içerisinde karşılaştıklarım o yüzden hiç tavsiye etmem
genelde hawk öneriyor çoğu kişi fakat pek emin olamadım rahatlığı konusunda.