geçen hafta macbook almıştım öğrenci indirimi ile alığım için apple yanında airpods 3. nesil hediye etti. bende zaten aynı ürün olduğu için satmak isiyorum neresi mantıklı olur. not: kargo kutusunu bile daha açmadım