valla ben geçen seneki zamlardan sonra bıraktım kullanmayı. bu fiyatlar çok yüksek. aylık abone olduğumuz şeylerin parasını biriktirsek sağlam para çıkar.
gamepass 80, netflix 100 ,spotify 20,desen üstüne birde youtube premium ..... valla şirketlerin finansal k*ölesi kıvamına gelecez