redfour adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte eve gelen tebligatta ne yazıyor şikayetten vazgeçtiğim yazıyor mu hocam
Şikayetten vazgeçme sebebiyle takipsizlik kararı verildiği ve dosyanın kapatıldığı yazılıdır.