Merhaba, aşağıdaki şu yazıyı okuduğum zaman anladığım kadarıyla deneme sürecini (300$ kredi) bitirdikten sonra bile ücretsiz kullanıma izin veriyor platform. Sınırlar dahilinde, belirli bölgelerde, belirli işlemcilere ve 1GB dış hat internet kotasına izin veriyor. Ama riske atmak istemiyorum kendimi Deneme sürecini bitirdikten sonra ücretsiz kullanmaya devam eden varsa yorum yapabilir mi? 2. ekran görüntüsündeki gibi e2-micro bir paylaşımlı sunucu alsam ücret ödeyecek miyim? Yoksa bu ücretsiz olması durumu sadece ilk yıl için mi geçerli. Şimdiden teşekkürler, iyi forumlar.