Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu işler gittikçe çığrından çıkıyor.
Hâlâ kaçaklar her gün akın ediyor ülkeye. Hem de ebesinin pakistanından, komşu bile olmayan ülkelerden.
Sınır güvenliğinin bir an önce sağlanması, düzensiz göçmenlerin de bir an önce gönderilmeleri şart.
Avrupa ülkeleri 50-100 bin tanesi ile başa çıkamıyor bunların, milyonlarcası ile biz nasıl başa çıkacağız?