O mesaj borcu ödetmek için bir yalandan ibaret diye biliyorum hocam daha önce benim bir iki arkadaşa da gitmişti hatta limitinin yükselttik falan da demişlerdi borcu ödeyince öyle olmadığını anladılar
Bende öyle tahmin ettim aslında ama bı firma ve kurumsal bir firma bu kadar mı aciz olabilir