ata0681 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün borcu olan müşterilere SMS gitmiş hazır limit sizin için geri döndü diye borcunuzu ödeyip kullanabilirsiniz diye SMS gitmiş .
Borcu olmayan düzenli ödeyenler için hala bı gelişme yok .
O mesaj borcu ödetmek için bir yalandan ibaret diye biliyorum hocam daha önce benim bir iki arkadaşa da gitmişti hatta limitinin yükselttik falan da demişlerdi borcu ödeyince öyle olmadığını anladılar