Apple yaptığı açıklama ile bu modele 200$ bi artış olacak demiş, yalan değilse bir haber sitesinde okumuştum.
Yani başlangıç fiyatı ABD de 1200-1300$ olacak. Bizim ülkedeki satış stratejisine bakınca çarpı 3 ile gidiyor.
Tabi almak isteyen milyon kişi olacaktır o ayrı