Teşekkürler.
Teşekkürler.
5 içerik az değil mi hocam

üşenmesem her gün 15 tane atmak istiyorum da üşeniyorum. Sizin bota yazdırdığım tüm makaleleri en az 15-20 dakika düzenleyip güzel içerikler çıkarmaya çalışıyorum. Teşekkür ederim.
Teşekkür ederim hocam. Üşenmesem yapmak istiyorum fakat maddi olarak bir motivasyon olmadığı için çok çabalamıyorum.
Bir de size bir soru sormak istiyorum. Sizce adsense'e ne zaman başvuru yapılmalı? 45-60 gün sonra falan başvururum herhalde diye planlamıştım ama bunun bir kuralı var mıdır?
5 den fazlasının spama sokma ihtimali var hocam özellikle yeni sitelerde dikkatli olmak gerek