SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
i7 olsa daha iyi olur sanki almışken. Ama güzel cihaz.

oyun oynamayacaksan mac tavsiye ederim bende.
m2 16gb mac var hocam. Hiç hoşuma gitmedi satıcam. Alışkanlığımı değiştiremedim bir türlü