ata0681 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün borcu olan müşterilere SMS gitmiş hazır limit sizin için geri döndü diye borcunuzu ödeyip kullanabilirsiniz diye SMS gitmiş .
Borcu olmayan düzenli ödeyenler için hala bı gelişme yok .
açılsa bir avantajı var mı ki hocam eski cazibesi yok ki