ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurumsaldan şaşmamanız gerektiğini öğrendiniz hocam.
kurumsalda destek falan iyide arabaya kaza falan bir şey olursa fena kan alıyorlar.