İstanbulda oturuyorum türkiyede gezmedigim şehir çok az kalmıştır birçok şehire gittim kaldım gezdim.

amma begendigim aşık oldugum tek şehir Sakarya oldu sapanca ve karasu aşşırı güzel ve insanları nezih kaliteli ortam zaten ormanların içinde bir şehir çok hoş bence