Üretim - tüketim dengesini kusursuz sağlamak mümkün değil. O yüzden gıda diye yediğimiz birçok şeyde ömrü uzatmak için katkı maddeleri konuluyor. STT geçmemiş taze görünen mis gibi yediğimiz birçok gıda kanser için otizm için hormonal dengesizlik vs için aldığımız birer zehir.
Sanayi devrimi sonrası değişen koşullar bizi hem köleleştiriyor, hem gıda ile zehirliyor, hem de tedavi adı altında birçok zehiri de ilaç diye satıyor.
Daha da kötüsü var yazmayayım.