fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SKT si 3 gün geçen kavurma bozulmaz.
hele hele saklama koşullarında yani rafta duruyorsa paketli gıda olduğu için katkı maddesi de oluyor onlar bozulmayı geciktiriyor.

markete gidip diğer ürünlere de bakabilirsiniz. ve fişinizle paranızı geri alabilirsiniz.

ayrıca zabıtaya bildirebilir kontrol ve ceza kesmelerini sağlayabilirsiniz.
geçmiş olsun dikkat etmek lazım
Hocam 5 yaşımdan beri kavurma yerim belki de, sabah kahvaltıdan tutun akşam yemeğine, ekmek arasına kadar. Hayatımda bu kadar iğrenç bir kavurma tadı almadım. Bim'deki en kalitesiz kavurmadan bir gün önce kesilmiş hayvanın kavurmasına kadar her kavurmayı yedim hemen hemen ama inanılmaz bozuk bir tadı vardı. Bence insanlar bir gün dahi geçse hiçbir son tüketim tarihi ürünü kullanmamalı.