muhammetilbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar;

Küçük bi balkan turundayım ve nakitim malesef tükendi. Şu an Karadağ Budva''dayım. ATM'ler 5 dolar + %20. istiyor. Çok çok pahalı.
Daha ucuza halledebileceğim bir yol önerebilir misiniz?

Teşekkürler
ziraat şubeleri var onları deneyin hocam