Şehirlerarası buzdolabı nakliye yapmam gerekiyordu. Blablacardan bir araç buldum. Adam zaten aynı yolu gidecek. Fiyatı bana baştan söylemedi, ben de hata yaptım sormamış bulundum.
Bindikten sonrabana fahiş fiyat söyledi. Bir de adam menzil tarikatı ayağına yatıyor. Bunların hayatı sözde Allah peygamber. Ama kula çakmaya gelince çakallığın en pisini yapıyorlar.
Ben de blablacarda o kişiye negatif puan verip açıklama yazdım.
Bana diyor ki, taşınacak ürünün fiyattını sendeo kargoya sormuş, ona göre fiyat biçmiş. Ben bilmiyor muyum kargo ile göndermeyi.
Bu piyasada dah fazla kazık atmak için herkes yüzsüz olmuş. Kendini haklı çıkarmak için laf icat ediyorlar.