Dostlar hepinize selamlar , Twitter hesabım askıya alınmıştı ve uzun zamandır aktif edemiyorum bunun bir yöntemi var da ben mi bilmiyorum ücretsiz yardımcı olabilecek varsa çok memnun olurum. Teşekkür ederim. Dun askiya alinma formunu doldurdum bu mail geliyor bundan sonra aylarca bekliyorum hicbir sey gelmiyor. Askiya alinma sebebi ise herkesi hizli hizli takipten ciktiğimdan dolayi bir anda askiya alindi.