Kardeşim merdiven altı yerden araç kiralamışsın ve güven bunalımı yaşıyorsun.
O adam beklediğin gibi ayağına hizmet getiren bir işletme olsaydı fiyatı kurumsala yakın olurdu zaten.
Emanetin canı burnunda olur.
Araç kiralarken kurumsaldan kiralamalısın ve ek primleri yatırıp var olan tüm teminatları sigortaları almalısın.
Haklı olduğun halde 500'lük olmuşsun bir de haksız olsaydın sana ne masraf çıkarırlardı bir düşün.
İnşallah sana ders olmuştur. Geçmiş olsun.