obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu kilitlenebilirmiş o kadar yıllık konuya mesaj atabilir kötü birşey yok ortada
Yani bu arkadaşın dediği doğru...
Forum ahlakında kullanılmayan konu kilitlenir.
10 Yıllık konularda halen ticaret yapılanları gördüm ben.
Adam sürekli güncelliyor konusunu, ama konu açılış tarihi çok eski.