Merhabalar,

1-2 yıllık konulara yorum yazılmaz.. 1-2 yıllık konular için mesaj atılmaz.. forum ahlakına ters.. yanlışım varsa düzeltin arkadaşlar..

Yazılan yoruma bak.. komedi hem bana cevap vermiyor hemde satış yapmaya çalışıyor..
Gerçi yıl 2023 genel olarak insanlarda ahlak yok ki forum ahlakı arıyoruz.. benim çok konu olduğu için ben müzdaripim bu durumdan.. hayırlı haftalar cümleten.