Araçda nakliyeci inmemiş bu olayı değiştirmez üstüne eşya istemek ne ülke iyice 3.sinif insanları geçti utanma kalmamis
Bir hocam yorum atmıştı "herkes ne koparırım derdinde" diye. Aynen öyle durumumuz maalesef. Çoğu kişi dürüst ve ahlaklı çalışmaktan uzaklaşarak o an en fazla kar nasıl yaparım kafasında.