Bizim zamanımızda hepsi yasaktı. Ne uzun saç kabul görürdü ne sakal ne de favori. Hatta ben sadece favorilerilerimi biraz uzun tutmayı sevdiğim için ilk dersler yok yazılırdım. Elvis hayranıyım ve onun kadar olmasa da kulak memesinin o oranına kadar uzun tutmak hoşuma giderdi. O yüzden 19.5 gün devamsızlıkla okulu tamamladığımı bilirim. Bunda da başkanın en yakın arkadaşım olması önemliydi, çoğu kez beni kurtarmıştır yoklama olaylarında yani. Yani özellikle disiplinli bir lisede öğrenim görüyorsanız, ne kadar isteseniz de kurallara uymanız gerekiyor. Şu anda durum nasıl bilmiyorum ama dediğim gibi bizim zamanımızda favorileri bile biraz uzun tutmak, okula alınmama sebebiydi maalesef ki...