Merhaba arkadaşlar elimde bir adet sunucum var ve içinde cyberpanel kurulu fakat mailde bir sıkıntı var mail gönderiyorum ama mail alamıyorum gmailden vs mail gönderdiğimde bu eposta bulunamadı diye geri dönüyor ama ben cyberpanelden mail atınca gidiyor gmaile herneyse baya uğraştım olmuyor ve içinde çok fazla veri ve site olduğu için daha fazla uğraşmak istemiyorum çünkü cyberpanelin kitlenmesi demek tüm siteleri riske atar bu yüzden hosting firmaları mail hosting satıyorlar işte mx kaydı filan yapılıyor domain dns e o şkeilde kullanılıyor bu mail hosting nasıl kurabiliriz centos bir sunucuya