aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2016 Aralık ayında Türkiyeden ayrıldım şuan Avusturya da yaşıyorum yakın zamanda resmi olarak kalıcı oturma iznimi aldım merak ettiğiniz birşey varsa sorabilirsiniz
nasıl gittiniz neler yaptınız hayatınızı nasıl idame ettiriyorsunuz orada hayat nasıl