Aynen öyle hocam ederinden almıyor hizmeti gidiyor çoluk çocuktan bedava parasına alıyor sonra yorumlar silinince, kalitesiz hizmet alınca gelip zamanında yorum aldım ama yarardan çok zararı oldu diye konuşuyor. Müşteri gibi tüm yorum hizmeti verenlere yazıp hepsini tek bir konuda şikayet açacağım tabanın altından iş yapanları.
Baş edemiyorsun hiç biriyle ben bir çok farklı sektörde hizmet veriyorum ve hepsi böyle. Ucuza köfte almak isteyene dana diye "AT" etini yedirirler. Bu ölücü arkadaşlar dönüp dolaşıp, tokatlanıp, paralarını kaptırıp işini kaliteli yapana öyle yada böyle geliyorlar. Sana gelene kadar senden alacağı hizmetin 10 katını ucuzculara kaptırmış oluyor. Sonra dert yanıyorlar paramı kaptırdım boşa gitti diye öyle öyle akıllanıyorlar.