Herkese tünaydınlar 2 saat önce bilgisayar başında çay içerken dalgınlığıma gelip notebookun üstüne devirdim. Çok dolu dolu dökülmedi ama aşağıda görselle destekledim. Şimdi ben cihazı ilk döküldüğünde enerjiyi kesip pili çıkarttım üzerinde kalan sıvıları aldım 2 saattir ters çevirdim balkon da havalandırdım bir kaç saat sonra soğuk fönle müdahale etsem vidaları sökmeden problem yaratır mı YouTube da kimi diyo fön tut kimi diyor tutma cihaz abra a5 v17