Nokta atışı yapmışsın. Ölücüler bir yandan diğer taraftan 3 kuruşa hizmet veren köleler. Her sektörde bu tipler var ve her yerdeler.

Kendi değerini bilmeyen insan 3 kuruşa çalışır hem kendini hemde işi hemde sektörü rezil eder. Hiç bir sorumluluğu olmayan ailesi tarafından beslenen insanlar piyasayı yerle bir ediyor.

50 liraya çalışıp rezil olacağına 150 liraya çalış hakkını al hem kaliteli hizmet ver hemde adam gibi paranı kazan.

3 kuruşa hizmet alan ölücü arkadaş iş bittikten sonra neden iş kötü diye ağlıyor. Niye ağlıyorsun ucuz olsun diye en kalitesiz en bilgisiz adama iş yaptırdın oturup ağlamayacaksın. Al birini vur ötekine.