Çalıştığım bir işyerinde asgari ücretten biraz fazla kazanan arkadaşlar sabah akşam iphone muhabbeti yapıyor. Maşallah son model altındaki iphonelar telefondan bile sayılmıyor. Yok kamerası yok megapikseli.
Bu amele tayfasının telefon muhabbeti ericsson 618 zamanında da aynıydı. Her gün dakikalarca telefon teknolojileri konusunda muhabbet beni bayıyor. Teknolojiden nefreteetmeye başladım.
Bu insanların en az %70i kızlara hava atmak, prn izlemek, teşhircilik ve röntgencilik, saatlerce boş boş konuşmak için kullanıyor. Tonla para verdiği birkaç maaşlık telefonu bu işler için kullanıyorlar.
Hepsi de iphone alamıyoruz diye hükümete sövüyor.