Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hayatimin farkli donemlerinde farkli seylerle sinandim.. ama hayatima dair farkindaligi bundan 2/3 yil once kazandim, hayatimin merkezinde ben olmaliyim ve hayatta denge onemli.. bu ikisine dikkat ettigim surece daha mutlu ve kaliteli bir hayatim var. Saglik, para su bu hic bir seye takintili olmamali insan hepsi gecici, dengeli olmali hayat.. maks 100 yasina kadar yasarim, hayatimin kalan 70 yilini neden bir seyler icin harciyayim.. bu 70 yilinda maks 30u saglikli gecer muhtemelen