Zeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskişehir to Eskişehir
Sizin oradaki Şömine Kebap’a kesinlikle kimsenin gitmemesi adına yorum bırakayım. 🙂 Geçen aylarda eğitim vermek için sosyal bilimler lisesine geldim. Boş bir anımızda biraz gezip yemek yiyelim dedik ve Şömine Kebap’a girdik. İkram olan her seyin kasada parasını istediler. 🙂