Debriyaja bastığımda ğijjj diye ses geliyor ve fites 1 de tekleme yapmaya başladı
Ustaya götürdüm baskı balata bilyesi gitmiş olabilir dedi malzemeci den 3 farklı markanın fiyatını aldım ustalar ise işçilik için 1500/2000 TL istiyor
Voleo markası 2100
sachs 2900
Az önce sanayideki birini aradım sanayide orjinal parça bulamazsın onun için servise götür paran varsa tabi dedi önerdiği marka da lux dedi. Sizce neye dikkat etmem gerekiyor