içeriklerimi çalan kişinin 37 gönderisine telif attım hesabı halen askıya alınmadı, yardım merkezindeki yazıya göre birden fazla bile alsa askıya alınabileceği yazıyor. aradan birkaç gün mü geçmesi gerekiyor anlamış değilim