OzanTok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birden fazla lisans aldık sadece whmcs lisansında sıkıntı çıktı yani diğer lisanslarda bir problem yoktu
Olabilir. Her yazılımın lisans sistemi farklı çalışır. Diğer yazılımlar şimdilik atlatılmış olabilir ama whmcs patladı.

Siz orijinal lisans kullandığınızı mı düşünüyor sunuz? Yani aldığınız kişi size öyle mi söyledi?