Dostlar selamlar hayırlı geceler öncelikle,
Ortalama 1 yıldır enpara kullanıyorum normalde öncesinde herhangi bir şey yokken bugün her para transferimde sms onay istemeye başladı sizlerde de durum bu şekilde mi nasıl kapatabilirim bunu?