Merhaba arkadaşlar,
Kullanıcı adımı bir süreliğine değiştirmek istiyorum. Yeni bir hesap açsam, yeni açtığım hesaba eski kullanıcı adımı hemen alabilir miyim yoksa bir süre beklemem mi gerekiyor?