Tek kart kullanıyorum. Namso gibi yerlerin kartları çöp. Sınırsız zaten sanal kart veren yer kalmadı gibi bişey gerekte yok.
İhlal yemiyorum şuan ama yediğimdede açılması basit.
Bunları aklınızda fikir oluşsun diye yazdım. Eskiden 600 yorumlu eşikli konum aklıma geldi keşke tekrar yasak kalksada satsak hesap eğitim vs.