Attığı mailde açıklama olarak yazar sebebini genelde. Ya çok fazla reklam koymuşsunuzdur, ya kurallara aykırı yerleşim yapmışsınızdır. Mesela banner reklamın hemen altında buton varsa ve ayırmak zorsa bu kısıtlama sebebidir ya da geçişli reklamları etkinlik --> reklam ---> ikinci etkinlik şeklinde değil de bi anda hiçbir tuşa basmadan gösterecek şekilde ayarladıysanız kısıtlama sebebidir. Bunun gibi birçok kısıtlama sebebi var, admob'un sayfasına girip yasak olan özelliklere bakarsanız daha rahat olur sizin için. Hem şu anki kısıtlamanın sebebini öğrenirsiniz hem de ileride tekrar hata yapmazsınız.