Slm arkadaşlar, birkaç gün önce yayınladığım uygulama reklam kısıtlamasına girdi, acaba bunun sebepleri ne olabilir? Kimileri uygulamanı sağda solda paylaşma diyor, paylaşma durumunda admob bunu spam olarak algılayıp reklam kısıtlaması yapıyormuş, acaba bu bilgi doğru mudur?