BaRoNeaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaklaşık 1 sene olucak 10 kere filan çökme oldu ns leri değiştirip durdular yaşamadığım problem kalmadı desem yeridir (hosting için konuşuyorum)
Bizim kendi sunucularımız olduğu için ns falan mevzu değilde, hattın stabilizasyonunu sağlasalar sorun yok.